sobota, 21 lutego 2015

Push-up razy 10 :)


Nie, nie, nie!!!
Nie podejmowałam sie szycia stanika z wypełniaczem :) 
Hasło na 10 pompek pojawiło sie przy okazji jakiegoś spotkania, a że za niedługo miały być urodziny koleżanki "L" to wpadłam na pomysł zrobienia torby dla Onej :) 
(wspomniana Ona 10 pompek chyba robi przed śniadaniem)




Jak sądzę będzie akuratna na strój sportowy na siłownię lub squasha. 


malowana ręcznie farbą do tkanin "fevicryl"
szablon zrobiony dzięki grafice wujka google


p.s Dzis byłam w kinie na "Baranku Shaun". Bawiłam się świetnie. Każdemu polecam :)
a tu jeden ze starych odcinków (też fajny i trochę a propos)


serdeczności :) 

4 komentarze:

  1. fajna torba, zbieram się żeby nauczyć się malować na tkaninie

    Ps. Baranek Shoun to jedna z ulubionych bajek (?) moich i moich dzieci, jutro idziemy do kina, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Marto :) i przepraszam ze dopiero dziś wrzuciłam Twój komentarz, ale zapomniałam że ustawiłam moderowanie, a na maila nie przychodzą, a jak tam wrazenia po Baranku?

      Usuń
    2. a dziękuję :) bardzo mi się podobał. Czy możesz polecić jakąś złotą farbę do tkanin?

      Usuń
    3. Złotego nie kupowałam. A jesli chodzi o farby, to zawsze malowałam tylko tymi "fevicryl" , nie wiem jak inne. jak bede przy okazji w sklepie to zerknę na złoto, to wtedy cos powiem, chyba że juz sama będziesz wiedziała :)

      Usuń