niedziela, 11 stycznia 2015

TakaCiToPuszka :)




Jak mi się szyć nie chciało, a czas niekoniecznie na bumelowaniu tracić miałam zamiar, to poowijałam w dratwy i włóczki puszki po konserwach.


 Wczoraj kręciłam taką w rege kolorach i czarno-czerwoną, pozostałe dwie trochę wcześniej.



W efekcie mam nowe pojemniki na pędzle, kredki i inne pierdółki. Jak komuś się zachce wykorzystać puchę po kukurydzy, soczewicy, czy czymkolwiek, to gruba dratwa jest ok, ale moje włóczki ciut za cienkie były i jak miałabym coś grubszego to kleiło by się lepiej, ale i tak całkiem spoko jest :) Zresztą wykleić można czymkolwiek. U mamy mam oklejone materiałem :)



(: reggae radość :)


3 komentarze:

  1. Ja też przerabiam puszki, tylko wykorzystuje do tego stare dżinsy i bawełniane koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super a jakiego kleju użyłaś?

    OdpowiedzUsuń